Regulamin

REGULAMIN SKLEPU/SERWISU INTERNETOWEGO SEKRET ODDECHU


Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży internetowej usług
prowadzonej przez MKH-Naturalife Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w
Toruniu NIP 8792763811, za pośrednictwem sklepu
internetowego sekretoddechu.pl (zwanego dalej „Sklepem/Serwisem Internetowym”)
oraz określa zasady i warunki świadczenia przez MKH-Naturalife Sp. z o.o. z siedzibą w
Toruniu usług drogą elektroniczną.
Definicje zawarte w Regulaminie:
1.Sprzedawca – oznacza MKH-Naturalife Sp.z o.o. z siedzibą w Toruniu (87-100) przy ul.
Filomatów Pomorskich 3c/91, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
KRS: 0001151973, o numerze NIP 8792763811, o numerze REGON 540761212, będącego
właścicielem Serwisu i Sklepu Internetowego.
2.Serwis Internetowy – platforma, strona sekretoddechu.pl umożliwiająca składanie
Zamówień przez Klienta oraz świadczenie usług udostępnianych przez Sprzedawcę.
3.Regulamin/Umowa o świadczenie usług – oznacza niniejszy dokument/regulamin
określający zasady zawierania Umów Sprzedaży Usług oraz zasady świadczenia i korzystania
z usług udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Serwisu Internetowego
sekretoddechu.pl na rzecz Klientów. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta i
Sprzedawcy. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest
regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
4.Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności
prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej,
ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, która nawiąże
stosunek prawny ze Sprzedawcą w zakresie działalności Sekret oddechu oraz rodzic/opiekun
prawny niepełnoletniego Klienta lub przedstawiciel ustawowy Klienta pełnoletniego o
ograniczonej zdolności do czynności prawbych. Klient to także Konsument, jeśli w danej
kwestii brak oddzielnych postanowień w stosunku do Konsumenta.
5.Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej
(zakupu), niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
6.Przedsiębiorca– oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną
niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we
własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej
związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
7.Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta- oznacza osobę fizyczną zawierającą
Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści
Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego
charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego
działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej.
8.Konto Klienta– oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchamiany na jego
rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji i zawarciu umowy
świadczenia usługi Prowadzenia Konta Klienta.
9.Hasło– oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta
podczas Rejestracji w Serwisie Internetowym, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia
dostępu do Konta Klienta w Serwisie Internetowym.
10.Logowanie – potwierdzenie tożsamości Klienta zarejestrowanego poprzez podanie
adresu e-mail i hasła.
11.Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i
zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy.
12.Formularz rejestracji – formularz dostępny w Serwisie, umożliwiający utwirzenie konta.
13.Formularz zamówienia – formularz dostępny w Serwisie, umożliwiający złożenie
Zamówienia.
14.Strona Internetowa – oznacza stronę internetową sekretoddechu.pl pod którą
Sprzedawca prowadzi Serwis Internetowy świadczonych usług.
15.Produkt – oznacza dostępną w Sklepie Internetowym rzecz ruchomą lub ebook w formie
PDF będącą przedmiotem Umowy Sprzedaży w ramach Sklepu Internetowego,
proponowane przez Sprzedawcę w określonym czasie z których Klient może skorzystać na
zasadach tam określonych np. obniżenie ceny, rabat promocyjny, kod rabatowy lub
obniżenie kosztów wysyłki.
16.Cena– oznacza cenę usługi znajdującej się na Stronie Serwisu Internetowego. Cena
określona jest w złotych polskich brutto (uwzględniająca podatek) należnego Sprzedawcy
tytułem przeniesienia własności Usługi na Klienta zgodnie z Umową Sprzedaży.
17.Umowa sprzedaży– oznacza umowę sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu
Cywilnego, dotyczącą sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz
Klienta/Konsumenta/Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta Produktu, Usługi za
wcześniejszą zapłatą ceny, której warunki określa niniejszy regulamin. Oraz umowa na
odległość, dotycząca zakupu Usługi, zawarta na skutek złożenia przez Klienta Zamówienia w
Sklepie i jego przyjęcia przez Sprzedawcę.
18.Oświadczenie/Karta przeciwskazań – dokument akceptowany przed pierwszą sesją
oddechową.
19.Umowa zawarta na odległość -umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego
systemu zawierania umów na odległość ( w ramach Serwisu Internetowego), bez
jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej
liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Klienci akceptują oświadczenie akceptacji regulaminu oraz kartę zdrowia zaznaczając
    checkbox na stronie internetowej przy zakupie usługi, które potwierdzają stan faktyczny
    i stanowią odrębną deklarację.
  2. Klient zobowiązuje się do niezwłocznego informowania MKH-Naturalife Sp.z o.o. o
    zmianie danych osobowych.
  3. MKH Naturalife Sp.z o.o. informuje, iż przedmiotem usługi jest możliwość skorzystania z
    wiedzy i umiejętności trenera oddechu. Zajęcia prowadzone są zajęciami technicznymi,
    opartymi o konkretną technikę lub elementy techniczne o charakterze oddechowym.
  4. MKH Naturalife Sp.z o. nie oferuje swoim klientom zajęć z wykorzystaniem muzyki na
    sesjach. Obecność muzyki lub jej brak w żadnym stopniu nie jest elementem usługi, a
    Klient deklaruje, że muzyka lub jej brak nie wpływa na decyzję o zakupie sesji,
    jednocześnie został poinformowany, że trenerzy słuchają utworów dla poprawy
    własnego nastroju. Klient taką deklarację składa, podpisując oświadczenie znajomości i
    akceptacji regulaminu lub umowę.
  5. Trener oddechu w MKH Naturalife Sp.z o.o prowadzi zajęcia techniczne. Wszelkie zajęcia
    rytmiczne są oparte o wyklaskiwanie rytmu, wyliczanie rytmu i taktów lub odpowiednie
    komendy głosowe. Wszelka muzyka wykorzystana w tle, jeśli jest używana to tylko i
    wyłącznie prywatnie przez trenera w celu umilenia sobie czasu . Jest również dla wielu
    trenerów sposobem na stres występujący podczas prezentacji przed grupą bądź
    klientem. Klient przyjmuje to do wiadomości, oświadczając jednocześnie, że nie wpływa
    to na jego decyzje zakupową co potwierdza podczas akceptacji Regulaminu i nie
    wnosząc do niego uwag.
  6. W wypadku, kiedy Klient nie może uczestniczyć w sesji ma prawo do wyznaczenia
    nowego terminu. By mieć prawo do odrobienia sesji, niezbędne jest zgłoszenie
    nieobecności minimum 24h przed terminem zajęć. Osoby, które nie poinformowały o
    nieobecności min. 24h przed terminem zajęć nie mają prawa do odrobienia zajęć w tym
    trybie.
  7. Ze względu na fakt, iż integralną częścią usługi może być również utrwalenie
    uczestnictwa Klientów w zajęciach, Klient oświadcza, że wyraża zgodę na używanie jego
    wizerunku w przypadku utrwalania zdjęć podczas zajęć, warsztatów czy eventów,
    zarówno w postaci foto, jak i wideo i nie będzie rościł sobie praw majątkowych z
    powodu ich wykorzystania. Na prośbę Klienta zajęć każdorazowo MKH Naturalife Sp.z
    o.o. usunie zdjęcie lub wideo, na którym wypadł niekorzystnie. Zdjęcia będą
    publikowane tylko przez kanały należące lub powiązane z MKH Naturalife Sp.z o.o. Jeśli
    nie wyrażają Państwo zgody na utrwalanie materiałów, prosimy nie pozować i usunąć
    się z przestrzeni zdjęcia lub video oraz poinformować o tym osobę wykonującą
    materiały w momencie jego powstawania, tak by mogła w odpowiednim czasie
    zareagować w przypadku np. zdjęć grupowych czy ujęć video, gdzie inni Klienci chcieliby
    zostać utrwaleni. Materiały są wykorzystywane do promocji zajęć oraz w celach
    marketingowych, ale też wielokrotnie są przedmiotem usługi, którą jest utrwalenie
    warsztatów, ćwiczeń czy relacja uczestnictwa danej osoby/ grupy osób w zajęciach, co
    jest ujęte w ofercie usługi lub oferowane słownie. Materiały nie będą wykorzystywane
    komercyjnie i nie będą przekazywane osobom trzecim. Materiały nie będą
    wykorzystywane i tworzone wbrew obowiązującym w Polsce przepisom.
    INFORMACJE PODSTAWOWE I TECHNICZNE
  8. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna ale konieczna w celu utworzenia Konta i/lub w
    celu złożenia przez Klienta zamówienia. Każdy Klient powinien zapoznać się z Regulaminem.
  9. Regulamin skierowany jest zarówno do Klientów będących jak i niebędących
    Konsumentami (Przedsiębiorcy) korzystających z Serwisu Internetowego, Usług
    Elektronicznych lub zawierających Umowy Sprzedaży. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia
    z jego przestrzegania. Podpisanie oświadczenia o przeczytaniu i akceptacji regulaminu
    uznane zostaje jako świadoma zgoda na powyższe zapisy i uznane za obowiązujące obydwie
    strony.
    3.Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu sekretoddechu.pl i udostępniany
    jest nieodpłatnie także przed zawarciem umowy.
    4.Wszelkie prawa do Serwisu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa
    własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, strony Internetowej, a
    także do wzorców, formularzy, logotypów, zdjęć oraz treści informacyjnych zamieszczanych
    na stronie Internetowej Serwisu należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może
    następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą
    Sprzedawcy wyrażoną na piśmie.
    5.Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie z Serwis Internetowego sekretoddechu.pl było
    możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek
    internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń
    internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony
    Internetowej Sklepu to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11
    lub Chrome 66 lub FireFox 60 lub Opera 53 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą
    języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości
    co najmniej 256 kbit/s.
    6.Sprzedawca stosuje mechanizm plików “cookies”, które podczas korzystania przez
    Klientów ze strony Internetowej Serwisu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku
    twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików “cookies” ma na celu poprawne
    działanie strony Internetowej Serwisu na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm
    ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w
    urządzeniach końcowych Klientów ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych
    urządzeniach. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce
    internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca Usług wskazuje, że wyłączenie
    „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze strony
    Internetowej Serwisu. Więcej informacji dostępne w Serwisie Internetowym
    sekretoddechu.pl w zakładce „Polityka cookies”.
    7.Warunkiem technicznym korzystania z Serwisu Internetowego jest posiadanie przez
    Klienta komputera lub innych urządzeń umożliwiających przeglądanie sieci Internet,
    odpowiedniego oprogramowania (w tym przeglądarki internetowej), dostępu do Internetu
    oraz aktualnego i czynnego konta poczty elektronicznej.
    8.Obowiązuje zakaz dostarczania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
    9.Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług
    świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i
    modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni
    stosować właściwe środki techniczne( w tym programy antywirusowe), które zminimalizują
    wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i
    chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do
    Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.
    10.Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Serwisu
    Internetowego sekretoddechu.pl w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która
    naruszałaby interes Sprzedawcy, tj. działalności reklamowej innego przedsiębiorcy lub
    produktu, usługi; działalności polegającej na zamieszczaniu treści nie związanych z
    działalnością Sprzedawcy; działalności polegającej na zamieszczaniu treści nieprawdziwych
    lub wprowadzających w błąd.
    REJESTRACJA
    1.W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji,
    jednak rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w Serwisie Internetowym.
    2.Rejestracja Konta na stronie internetowej wymaga następujących działań:
    Klient powinien wypełnić formularz rejestracji podając określone dane i składając
    oświadczenia w sprawie akceptacji Regulaminu, przetwarzania danych osobowych,
    przekazywania informacji handlowych. Na adres poczty elektronicznej Klienta podany przez
    niego w procesie rejestracji Konta przesłany zostanie link umożliwiający weryfikację Konta.
    Logowanie do Konta polega na podaniu loginu oraz hasła ustalonych przez Klienta. Hasło
    jest poufne i nie powinno być nikomu udostępniane.
    PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
    1.Informacje zawarte na stronie Internetowej sekretoddechu.pl nie stanowią oferty
    Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania
    ofert zawarcia umowy sprzedaży.
    2.Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zamówienia składane
    w soboty, niedziele lub święta są rozpatrywane następnego dnia roboczego.
    3.Klient składający zamówienie jest zobowiązany do pełnego oraz zgodnego ze stanem
    faktycznym wypełnienia formularzy na każdym z etapów składania zamówienia.
    4.Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia umowy
    sprzedaży usług będących przedmiotem zamówienia.
    5.Potwierdzenia złożenia Zamówienia dokonuje Klient poprzez wybranie przycisku (pola)
    oznaczonego „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Sprzedawca wyśle Klientowi na
    wskazany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie Zamówienia.
    6.Faktura VAT jest wystawiana na żądanie Klienta. Aby ją otrzymać Klient musi
    poinformować o tym sprzedawcę w momencie składania zamówienia.
    7.Ewentualnych zmian w zamówieniu Klient może dokonywać do momentu wystawienia
    paragonu/faktury VAT.
    CENY TOWARÓW / USŁUG
    1.Ceny na stronie Internetowej Serwisu sekretoddechu.pl zamieszczone przy danym
    produkcie/usłudze to ceny brutto ( z uwzględnionym podatkiem). Ceny podawane są w
    złotych polskich.
    2.Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen znajdujących się w jego ofercie
    handlowej, wprowadzania nowych pozycji usług, przeprowadzania i odwoływania akcji
    promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.
    3.Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny usług w zamówieniach złożonych przed
    datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży. PŁATNOŚCI 1.Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
    – płatność blik.
    -przelew elektroniczny, bankowy (e-przelewy), za pośrednictwem e-Card lub karta
    płatnicza (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic).
    -przelew bankowy tradycyjny
    Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na rachunku
    bankowym firmy.
    Przy tych formach płatności realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez
    Sprzedającego potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności.
    Numer Rachunku bankowego Sprzedającego:
    MKH-Naturalife Sp. z o.o.,
    Filomatów Pomorskich 3c/91, 87-100 Toruń,
    nr konta bankowego: ING Bank Śląski SA
    nr: 36 1050 1764 1000 0090 8466 7394
    W przypadku niedokonania przez Klienta zapłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy za
    złożone zamówienie w ciągu 7 dni roboczych, zamówienie zostaje ANULOWANE.
    Na każdy sprzedany Produkt/Usługę firma MKH-Naturalife Sp.z o.o. wystawia dowód
    zakupu : paragon fiskalny lub fakturę. REKLAMACJA 1.Wszystkie produkty dostępne na stronie Sklepu Internetowego Sprzedawcy są wolne od
    wad, pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i są objęte gwarancją producenta.
    2.Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w
    dostarczonym towarze: wad fabrycznych, uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie
    transportu, niezgodności towaru ze złożonym zamówieniem.
    3.W przypadku zgłoszenia reklamacji Klient powinien odesłać reklamowany towar przesyłką
    pocztową ekonomiczną w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki, na swój Koszt. Sprzedający
    nie przyjmuje przesyłek odsyłanych na jego adres „za pobraniem”.
    4.Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dołączenie do zwrotu produktu
    paragonu/faktury VAT wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Produkt powinien być
    odesłany w oryginalnym opakowaniu.
    5.Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedającego
    przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony
    zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z
    powodu wyczerpania zapasów towaru), Sprzedający zwróci Klientowi równowartość ceny
    lub zaoferuje mu inny dostępny towar. Sprzedający pokrywa koszty związane ze zgłoszoną
    reklamacją w przypadku jej pozytywnego rozpoznania.
    6.W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, wszelkie
    koszty związane ze zgłoszoną reklamacją obciążają Klienta.
    7.Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z
    zamówionymi oglądanymi na stronie internetowej Sprzedającego, które to różnice mogą
    wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.
    8.Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany
    produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), są określony powszechnie
    obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów
    sprzedaży zawartych do dnia 24 Grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności
    Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, która nabywa produkt w celu
    niezwiązany z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności produktu z
    umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w
    szczególności Ustawą z dnia 27 Lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 2002 Nr 141, Poz. 1176 ze zm.)
    OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
    1.Klient Serwisu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia
    opinii dotyczącej faktycznych zakupów usług dokonanych w Sklepie Internetowym.
    2.Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie
    Internetowym Sprzedawcy.
    3.Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Serwisie
    Internetowym sekretoddechu.pl lub za zgodą na stronach firmowych w social mediach.
    4.Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych,
    w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy,
    czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa
    Sprzedawcy lub osób trzecich.
    5.Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.
    Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i
    dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur
    1.Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z
    pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu
    do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów
    uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności
    rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których
    lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
    2.Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna
    jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i
    przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
    3.Klient będący Konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z
    pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    4.a) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do Stałego Polubownego Sądu
    Konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 Ustawy z dnia 15 Grudnia 2000 r. o Inspekcji
    Handlowej (Dz. U. 2001 Nr 4 Poz. 25 ze zm.) z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego
    z zawartej umowy sprzedaży. Regulamin organizacji i działania Stałych Polubownych Sądów
    Konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 Września 2001 r.
    w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania Stałych Polubownych Sądów
    Konsumenckich (DZ.U. 2001, Nr 113, Poz. 1214).
    5.b) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji
    Handlowej, zgodnie z art. 36 Ustawy z dnia 15 Grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U.
    2001 Nr 4 Poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie
    polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad
    i trybu procedury mediacji prowadzonej przez Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji
    Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych
    Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
    6.c) Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem
    a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy Powiatowego (Miejskiego) Rzecznika
    Konsumentów lub Organizacji Społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
    konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
    Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod adresem e
    mail: porady@dlakonsumentow.ploraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod
    bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 889 866.
    Prawo odstąpienia od umowy
    (dotyczy umów sprzedaży zawartych od 25 Grudnia 2014 r)
    1.Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych
    od otrzymania przesyłki, odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny. Z
    możliwości odstąpienia od umowy wyłączone są produkty w których przedmiotem
    świadczenia jest rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie
    można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli
    opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
    2.Odstąpienie od umowy nie przysługuje w przypadku zakupu ebooka. Ebook to produkt
    elektroniczny, po pobraniu którego nie przysługuje prawo zwrotu, odstąpienia ani wymiany.
    3.Prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Klientom będącym osobami fizycznymi.
    4.Prawo zwrotu nie przysługuje podmiotom prawnym i osobom prowadzącym działalność
    gospodarczą, jeżeli produkt został zakupiony na potrzeby firmy (osoby prawnej, działalności
    gospodarczej).
    5.W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się wówczas za
    niezawartą.
    6.Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
    kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić sprzedawcy produkt wraz z
    paragonem/fakturą VAT/innym dowodem zakupu, na swój Koszt.
    7.Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem na
    adres: MKH-Naturalife Sp.z o.o., ul. Filomatów Pomorskich 3c/91, 87-100 Toruń.
    8.Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
    kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy
    zwrócić Konsumentowi dokonaną przez niego płatność, w tym kosztów wysyłki.
    9.Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do
    chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego
    odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    10.Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez Konsumenta od umowy, które
    obowiązany jest ponieść Konsument:
    11.Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy
    dostępny w sklepie internetowym, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu
    konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
    12.Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do
    niektórych umów, tj.:- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą
    Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po
    spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;–- w której cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie
    sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od
    Umowy;- w której Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji
    Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;- w której Towarem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin
    przydatności do użycia;- w której Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po
    otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
    higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;- w której Towarem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają
    nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;-o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli
    spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem
    terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie
    prawa odstąpienia od umowy.
    Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców
    Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie
    Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami.
    1.Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Klientem
    niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia.
    Odstąpienie od umowy sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podawania przyczyny
    i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do
    Sprzedającego.
    2.W przypadku Klientów nie będących Konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć
    dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo
    części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia
    umowy sprzedaży.
    3.Z chwilą wydania przez Sprzedawcę produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta
    niebędącego Konsumentem korzyści i ciężary związane z produktem oraz
    niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktu. Sprzedawca w takim
    wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie produktu
    powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w
    przewozie przesyłki.
    4.Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi
    za produkt wobec Klienta niebędącego Konsumentem zostaje wyłączona.
    5.W wypadku Klientów niebędących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć
    umowę o świadczenie usługi elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez
    wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia w dowolnej
    formie.
    6.Ani Sprzedawca ani jego pracownicy, upoważnieni przedstawiciele i pełnomocnicy nie
    ponoszą odpowiedzialności wobec Klienta, jego podwykonawców, pracowników,
    upoważnionych przedstawicieli i/lub pełnomocników za wszelkie szkody, w tym utratę
    zysków, chyba że szkoda została spowodowana przez nich umyślnie.
    7.W każdym przypadku ustalenia odpowiedzialności Sprzedawcy, jego pracowników,
    upoważnionych przedstawicieli i/lub pełnomocników, odpowiedzialność ta w stosunku do
    Klienta niebędącego Konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie –
    do wysokości zapłaconej Ceny oraz kosztów dostawy z tytułu ostatniej umowy sprzedaży,
    nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Sprzedawca nie ponosi
    odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Klienta niebędącego
    Konsumentem.
    8.Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym Konsumentem
    zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
    9.W odniesieniu do Klientów niebędących Konsumentami Sprzedawca może dokonać
    zmiany Regulaminu w każdym czasie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów
    prawa.
    SIŁA WYŻSZA
  10. Przez Siłę Wyższą rozumie się zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron,
    których nie mogły one przewidzieć ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają
    realizację Umowy.
  11. W przypadku zaistnienia Siły Wyższej, Strona, której taka okoliczność uniemożliwia lub
    utrudnia prawidłowe wywiązanie się z jej zobowiązań niezwłocznie nie później jednak niż w
    ciągu 7 dni, powiadomi drugą Stronę o takich okolicznościach i ich przyczynie.
  12. W przypadku wystąpienia Siły Wyższej, placówka jest uprawniona do przejścia na tryb
    nauczania/prowadzenia zdalnego lub realizacji usługi w formie „zajęć online” do końca
    trwania umowy, co jest integralną częścią umowy pomiędzy Placówką i Klientem.
  13. W przypadku, gdy Klient z obiektywnych względów nie ma możliwości korzystania z usługi
    na tożsamym poziomie, dopuszcza się możliwość zamrożenia usługi do czasu ustania Siły
    Wyższej, tym samym przedłużając czas trwania umowy o analogiczny okres zamrożenia, w
    którym usługa nie była świadczona.
  14. Forma realizacji usługi po wystąpieniu Siły Wyższej zostanie przedstawiona Klientowi
    niezwłocznie po reorganizacji placówki i zapoznaniu się z aktualnymi wytycznymi
    odpowiednich służb wraz z nowo obowiązującym prawem oraz udostępniona za
    pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji z Klientem.
  15. Klient będzie mógł zapoznać się z nowymi zasadami realizacji usługi oraz dokonać ich
    akceptacji w przypadku chęci kontynuowania usługi. W przypadku braku akceptacji w ciągu
    7 dni od komunikatu dochodzi do automatycznego zamrożenia usługi do czasu ustania Siły
    Wyższej.
  16. W przypadku akceptacji sposobu realizacji usługi placówka zobowiązuje się do
    zachowania najwyższego, obiektywnie możliwego w danej sytuacji poziomu realizacji usługi
    na wcześniej ustalonych zasadach cenowych. Poziom merytoryczny nie ulegnie zmianie,
    jedynie środki techniczne realizacji usługi zostaną dostosowane do aktualnej sytuacji w
    możliwie nieinwazyjny dla Klienta sposób.
    Klient wyraża świadomie zgodę na zastosowanie wyżej opisanego trybu w sytuacji wystąpienia Siły
    Wyższej akceptując regulamin i nie wnosi do niego uwag.
    POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1.Regulamin obowiązuje od dnia 01.2025r
    2.Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
    3.Wszystkie znaki towarowe, nazwy produktów i ich zdjęcia oraz opisy znajdujące się na
    stronie Sklepu Internetowej Sprzedającego stanowią jego wyłączną własnością i zabrania się
    ich usuwania, kopiowania, edycji, rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub
    prezentacji na innych stronach internetowych bez jego zgody.
    4.W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy
    Kodeksu Cywilnego, przepisy ustawy o prawach konsumenta, a także innych właściwych
    ustaw.
    5.Do umów zawartych przed dniem 24.05.2014 roku znajdują zastosowanie postanowienia
    poprzedniej wersji Regulaminu

 

logo